Reklamacja
REKLAMACJA – JAK POSTĘPOWAĆ
_____
Skontaktuj się z nami e-mailem.
Klient może złożyć reklamację pieca kaflowego na trzy sposoby:
1. Jeśli firma transportowa uszkodzi piec podczas transportu:
Gdy klient otrzyma przesyłkę i zauważy, że opakowanie jest uszkodzone, nie powinien jej odbierać. Należy podpisać u kuriera dokument potwierdzający zwrot / nieprzyjęcie lub uszkodzenie przesyłki. Klientowi zostanie zwrócona cała zapłacona kwota na konto bankowe lub – po uzgodnieniu – zostanie wysłany inny piec.
Zdjęcie przedstawiające sposób zapakowania pieców: Rysunek 1.1.
Klient musi być osobiście obecny przy odbiorze pieca. Może również rozpakować i sprawdzić piec w obecności kuriera. Piec dostarczany jest na palecie EURO, w skrzyni. Do otwarcia skrzyni należy posiadać wkrętarkę / wiertarkę / śrubokręt.
Jeżeli po rozpakowaniu klient stwierdzi jakiekolwiek uszkodzenia pieca, zwraca go. Podpisuje u kuriera protokół nieprzyjęcia / zwrotu lub uszkodzenia przesyłki, a klientowi zostanie zwrócona cała zapłacona kwota na konto bankowe lub – po uzgodnieniu – wysłany inny piec.

Rysunek 1.1.
2. Jeśli klient zdecyduje się zwrócić piec w ciągu 14 dni bez podania przyczyny:
Każdy klient ma prawo zwrócić piec w ciągu 14 dni od odbioru bez podania przyczyny. O zamiarze zwrotu informuje nas e-mailem na adres: peter@sucansky.pl.
Klient pakuje piec w to samo opakowanie, w jakim został on dostarczony:
2.1. Umieszcza piec na palecie EURO z płytą podkładową (tak samo, jak został dostarczony) i podkłada nogi klockami, jeśli były częścią dostawy. Rysunek 2.1.
2.2. Owija piec folią bąbelkową. Rysunek 2.2.
2.3. Mocuje piec pasami transportowymi i je zaciska. Rysunek 2.3.
2.4. Zabudowuje piec w skrzyni. Rysunek 2.4.
2.5. Nakleja etykiety z kodem kreskowym dla firmy kurierskiej, które od nas otrzyma, oraz nakleja 5 naklejek z każdej strony opakowania, w tym od góry, z oznaczeniem TOWAR KRUCHY (te naklejki również prześlemy e-mailem). Rysunek 2.5.
2.6. Przesyła nam 3–5 zdjęć z różnych ujęć, abyśmy mogli ocenić jakość zapakowania.
Transport do siedziby naszej firmy zamawia nasza firma. Klientowi wyślemy etykiety z kodem kreskowym dla firmy kurierskiej, które należy nakleić na opakowanie, wraz z 5 naklejkami informującymi, że jest to towar kruchy.
Po otrzymaniu pieca zwrócimy klientowi całą zapłaconą kwotę na konto bankowe, pomniejszoną o koszt jednego transportu kurierskiego (transportu do klienta).
ZALECAMY NIE WYRZUCAĆ OPAKOWANIA PO DOSTAWIE I PRZECHOWYWAĆ JE CO NAJMNIEJ PRZEZ MIESIĄC!

Rysunek 2.1.

Rysunek 2.2.

Rysunek 2.3.

Rysunek 2.4.

Rysunek 2.5.
3. Jeśli klient zdecyduje się złożyć reklamację w ciągu pierwszych 2 lat użytkowania:
Standardowa gwarancja na dostarczony towar wynosi 2 lata. Każdy klient ma prawo złożyć reklamację w ciągu 2 lat z podaniem przyczyny. O reklamacji informuje nas e-mailem na adres: peter@sucansky.pl.
Klient przesyła nam zdjęcie problemu, a jeśli nie zostanie znalezione inne rozwiązanie, pakuje piec w to samo lub podobne opakowanie, w jakim został on dostarczony:
3.1. Umieszcza piec na palecie EURO z płytą podkładową (tak samo, jak został dostarczony) i podkłada nogi klockami, jeśli były częścią dostawy, lub w inny sposób stabilnie podpiera nogi pieca. Rysunek 3.1.
3.2. Owija piec folią bąbelkową. Rysunek 3.2.
3.3. Mocuje piec pasami transportowymi i je zaciska. Rysunek 3.3.
3.4. Zabudowuje piec w skrzyni. Rysunek 3.4.
3.5. Nakleja etykiety z kodem kreskowym dla firmy kurierskiej, które od nas otrzyma, oraz nakleja 5 naklejek z każdej strony opakowania, w tym od góry, z oznaczeniem TOWAR KRUCHY (te naklejki również prześlemy e-mailem). Rysunek 3.5.
3.6. Przesyła nam 3–5 zdjęć z różnych ujęć, abyśmy mogli ocenić jakość zapakowania.
Transport do siedziby naszej firmy zamawia nasza firma. Klientowi wyślemy etykiety z kodem kreskowym dla firmy kurierskiej, które należy nakleić na opakowanie, wraz z 5 naklejkami informującymi, że jest to towar kruchy.
Jeżeli uszkodzenie zostało spowodowane z naszej winy, po otrzymaniu pieca zwrócimy klientowi całą zapłaconą kwotę, pomniejszoną o koszt jednego transportu kurierskiego.
Jeżeli uszkodzenie powstało w wyniku niewłaściwego użytkowania, po otrzymaniu pieca zwrócimy klientowi całą zapłaconą kwotę, pomniejszoną o koszt jednego transportu kurierskiego oraz o proporcjonalną część zużycia towaru.
ZALECAMY NIE WYRZUCAĆ OPAKOWANIA PO DOSTAWIE I PRZECHOWYWAĆ JE CO NAJMNIEJ PRZEZ MIESIĄC!

Rysunek 3.1.

Rysunek 3.2.

Rysunek 3.3.

Rysunek 3.4.

Rysunek 3.5.